måndag 7 maj 2012

Up To Date... forts.

Gudda´.

Nu kan jag stolt meddela att de saknade titanventilerna till insugssidan har precis idag dykt upp från JPM, via Posten. Krävde ett påminnelse mail men nu är dom iaf här. Tackar, tackar.

Vidare har jag också beställt nytillverkade " Weld On " IRS inre bärarmsfästen, för bekvämlighets skull, med specialtillverkad passbult och polyurethan bussningar. Det är en ganska kostsam historia för det lilla det egentligen är men bör bespara mig en hel del arbetstimmar och det är det absolut värt för mig.
Dessa delar tar jag genom Folkabiten, som inte tar något överpris för att stå som mellanhand mellan t.ex. mig och CSP.  Tomas Samuelsson som driver Folkabiten är f.ö. mycket smidig att göra affärer med, rekommenderas varmt härmed.

Förresten så ... räckte inte riktigt färgen jag hade till RC Volvon så en liter svart av samma RAL nummer har införskaffats och får läggas på vid snaraste tillfälle, måste springa över den redan lagda färgen med Scotch dukar innan fortsättning kan ske.

Upptagen denna veckan med annat så det skjuts på tiden... / N.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar