måndag 14 mars 2011

Ursäkta röran, jag bloggar om!

- Jag har tagit ett extremt svårt och kontroversiellt beslut angående nya motorn till bubblan.
Det innebär i klartext att det inte alls blir så extremt och outstanding som jag hoppats på och preparerat för.
Beslutet grundar sig enbart på att det spårat ur rejält (!!!) i prisbilden!

De tre senaste inläggen har jag redigerat bort pga innehållet som beskrev den nya drivlinan och dess ingående komponenter, det är dessvärre inte längre relevant.

Jag har istället fått ingivelsen att dra ihop en " busbil " av allt som införskaffats till dags datum samt be Johannes färdigställa ett par av hans toppar till mina kvarlevor, det ska gå att plocka ihop en 2387:a av hyllbitar i alla fall...

- Om än inte den värsta tänkbara " never been done before " motorn så tillräckligt potent för att rasta rytande jänkare & japsar med bögvissla!

Lådan kvarstår som tidigare med Quifediff men med gatvänligare utväxlingar.

Jahaja...Vad säger man?
- Det är bara att tjuta och komma igen ;)

Til next time...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar